Olvasási idő: < 1 perc

Alapinformációk:

  • Cégnév: GBL IT GROUP Kft.
  • Magyar tulajdonú kisvállalat
  • Alapítás éve: 2004
  • Létszám: 20 fő
  • Tevékenység: rendszergazda és IT szolgáltatások
  • Ügyfelek száma: kb. 100 cég
  • Iroda: Budapest, Újpest, Árpád út

Akkor jelentkezz, ha kipipálod az alábbiakat:

  • Releváns ügyfélszolgálati tapasztalatod van IT vagy műszaki területen
  • Jó szervezőképességgel rendelkezel
  • Alapvetően szereted az embereket és tudsz velük beszélgetni
  • Gyakorlott Windows PC felhasználó vagy
  • Ismered a felhasználói szintű informatikai fogalmakat
  • Érdekel és hamar elsajátítod a számodra új rendszerek használatát

Előnyben vagy ha:

  • Használtál már ticketing/helpdesk rendszert
  • Jártas vagy a Microsoft M365 alaptermékek és licencek területén
  • Jól beszélsz angolul

Ilyen munkáid lesznek a gbl-nél:

  • IT support munkák szervezése
  • Folyamatos kommunikáció szóban és írásban a GBL munkatársaival és ügyfeleivel a bejelentéstől az ügylezárásig
  • Helpdesk adminisztráció
  • Szolgáltatásteljesítési riportok elkészítése
  • Értékesítéstámogatás

A gbl nyújtja Neked:

  • Bruttó bérsáv: 400-500 ezer forint
  • Bér feletti juttatásokat: Cafeteria csomag (SZÉP kártya+BKK bérlet+kultúra és sport támogatás+mobil)
  • Home Office lehetőség heti 2 alkalommal
  • Jó minőségű Dell laptop és kiegészítők a munkához
  • Szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • Vidámságot, nyitottságot, fiatalos hangulatot az irodában, közösségben
  • Csapatépítő rendezvényeken vehetsz részt

Itt fogsz dolgozni:

gbl.hu – 1041 Budapest, Árpád út 39-43.

A CEO bemutatkozását itt nézheted meg!

Jelentkezz fényképes önéletrajzzal és bérmegjelöléssel, továbbá megköszönjük, ha Te is küldesz nekünk magadról egy 1 perces bemutatkozó videót!

cv@gbl.hu

Gravatar ehhez a szerzőhöz: Garami Mátyás Garami Mátyás
Garami Mátyás vagyok, a GBL IT GROUP KFT. ügyvezetője.
Microsoft Silver Partnerként a Microsoft 365 Modern Work területére specializálódtunk, melyben közel 100 vállalat számára biztosítunk folyamatos támogatást.
Célom az, hogy tapasztalatommal, releváns és informatív tartalmakkal nyújtsak segítséget az ügyfeleknek és olvasóknak abban, hogy megértsék, miként használhatják ki a Microsoft 365-ben rejlő lehetőségeket, melyekkel növelhetik a termelékenységüket és kényelmesen állhatnak át hibrid munkavégzésre miközben nem csupán a csapatmunka és a kommunikáció minősége javul, de az IT biztonsági szint is növekszik.

Vélemény, hozzászólás?

Rendszergazda szolgáltatás központi hibák vészeseti vonala
Ügyfélportál belépésÜgyfélportál belépés