Szerver bérlés

Szerver bérlés szolgáltatásunk keretében virtualizált környezetben üzemelő operációs rendszer független, valamint Linux és Windows szerverek telepítését és üzemeltetését végezzük.

A gbl Data Center (gDC) cégünk saját, adatparkban elhelyezett IT infrastruktúrája, mely lehetőséget biztosít arra, hogy szerverrendszere, informatikai hálózata, adatainak kezelése, mentése és tárolása, egyben az IT biztonsága professzionális alapokra helyezve támogassa vállalatának működését.

A gDC-ben kialakított, szeparált magánhálózatok nemzetközi irányból is 1000 Mbit-es sávszélességű internetkapcsolaton keresztül érhetőek el. WAN, VLAN és VPN megoldásaink a több telephelyes vállalatoknak is központosított megoldást jelentenek.

A virtuális szervereket operációs rendszer függetlenül alakítjuk ki, telepítjük és üzemeltetjük.

Kiknek ajánljuk VPS szerver szolgáltatásainkat?

Azoknak a mikró-, kis- és középvállalatoknak, amelyek a teljes informatikai kiszolgáló rendszerünk folyamatos rendelkezésre állását az informatikai biztonság maximalizálása mellett, költséghatékonyan szeretnék megvalósítani.

A gDC adatközpontban elhelyezett szervereink belföldi és nemzetközi irányból is 1000 Mbps sebességgel érhetőek el, így mind hazai, mind nemzetközi vállalkozások számára kimagasló színvonalú VPS szerver bérleti szolgáltatást kínálunk.

Virtuális dedikált szerver szolgáltatásunk szakmai tartalma

VPS szerver rendszerünk -24 órás- folyamatosan felügyelet alatt áll, a legkisebb működési rendellenesség esetén is automatikus, azonnali riasztás, valamint emberi felülvizsgálat történik.

gDC adatközpontunk éves szintű rendelkezésre állási statisztikája

ÉvRendelkezésre állás
201899,993%
201799,994%
201699,993%
201599,995%
201499,994%
201399,993%
201299,993%

Eszközeit folyamatosan frissítjük, havi rendszerességgel elvégezzük a szükséges karbantartásokat.

Szolgáltatási szerződésünkben meghatározott időintervallumban, akár az év minden napján, napi 24 órában rendelkezésére állunk.

Hibajegy kezelő rendszert üzemeltetünk. Ügyfeleink a hibajegy rendszerhez kapott hozzáféréssel, vagy a rendszer riportjából tájékozódhatnak a szolgáltatásunk keretében az aktuális hónapban igénybe vett tevékenységeinkről.

Hiba vagy kérés esetén első szinten operátoraink a kérést kezelik, amennyiben a feladat jellege miatt szükséges, úgy a feladatot továbbítják a következő szintre, mérnökeink részére.

Bejelentését az Önnek dedikált e-mail levelezési címen, e-mail vagy egyéb kommunikációs probléma esetén a megadott telefonos elérhetőségen fogadjuk.

Minden munkafolyamatról teljes körű adminisztráció készül a bejelentéstől az ügylezárásig.

VPS Szerver

VPS szerver bérlés csomagjaink

VPS szerver csomagCanopusSiriusSolaris
Mire ajánljuk?Linux alapú webszerverLinuxos web-, levél-, és file kiszolgálásWindows szerver Active Directory és Exchange szolgáltatás
CPU 2.6 GHz HT1 core4 core8 core
RAM2 GB4 GB8 GB
HDD 10.000rpm150 GB250 GB500 GB
AdatforgalomKorlátlanKorlátlanKorlátlan
Erőforrás havidíj15 000 Ft25 000 Ft40 000 Ft
Támogatási időkeret2 óra 2 óra2 óra
Támogatási havidíj14 000 Ft14 000 Ft14 000 Ft
Havidíj29 000 Ft39 000 Ft54 000 Ft

A gDC adatközpont szolgáltatásai

  • Hardveres tűzfal szolgáltatás és útválasztás (routing)
  • Magas rendelkezésre állású többszörözött tárolók (Redundant Storages)
  • Terhelés elosztás (Load Balancing)
  • Virtuális hálózatok – LAN / WAN / VPN
  • Magas rendelkezésre állású (High Availability) rendszerek
  • IPv4

Alapszolgáltatások vállalt rendelkezésre állása

SzolgáltatásRendelkezésre állás
Áramellátás:99,999%
Klimatizálás:99,999%
VPS bérlet:99,90%
Hálózat:99,95%
IP kapcsolat:99,95%
Üzemeltetés:SLA szerint

Rendelkezésre állás:

  • ITIL alapú szolgáltatás biztosítása
  • szerver karbantartás és felügyelet
  • mentés felügyelet
  • hibajegy kezelő rendszer
  • gDC monitoring
  • eseményriasztás
  • telefonos elérhetőség
  • sürgősségi vonal

Kéréskezelés:

  • IT szakemberek és operatív órakeret biztosítása a hibák kezelésére és a kérések teljesítésére a működtetett rendszer vonatkozásában
  • Az üzemeltetési órakeret kizárólag nyitva tartási időn belül elvégzett munkálatokra vonatkozik

Rendszergazda vészhelyzeti telefonszám
ElérhetőségekElérhetőségek