windows védelem
Olvasási idő: 3 perc

Egy vállalat működéséről mindig fontos visszajelzés, hogyan látják azok, akik mindennapos kapcsolatban vannak a tagjaival. Éppen ezért most a gbl IT group (rendszergazda szolgáltatást nyújtó vállalat) egyik ügyfelével, a Palmsped Cargo 2009 Kft. ügyvezetőjével, Balogh Lászlóval beszélgettünk arról, milyenek a tapasztalatai a közös munkáról.

Palmsped Cargo Kft.

Mekkora vállalatról beszélünk (hány dolgozó, hány szerver, hány gép, mekkora az IT park), mekkora infrastruktúrára van szükségük?

Közúti szállítmányozóként a Palmsped Cargo Kft. közel 20 éve segíti az ellátási lánc stabil működését és fejlődését. 14 számítógépes felhasználói végponttal rendelkezünk, minden vezető és alkalmazott rendelkezik IT eszközzel, így minden kollega az eszközén keresztül kapcsolatban áll a gbl IT grouppal. Saját szerverünk van, a külső mentést végzi számunkra a gbl IT group.

Mikor és hogyan kerültek kapcsolatba a gbl IT grouppal?

Körülbelül 5 évvel ezelőtt.

Volt korábbi rendszergazda szolgáltatójuk?

Korábban felhő rendszerben voltak az adataink. De akkoriban még nehézkes volt a felhőmegoldás kivitelezése, még akkor indult be itthon ez a rendszer, ami miatt sok probléma, és magas költség jellemezte ezt a típusú szolgáltatást.

Akkor döntöttünk úgy, hogy visszatérünk a szerverpark használatára és inkább csak a külső biztonsági mentés szolgáltatást vesszük igénybe. Előfizettünk rendszergazda szolgáltatást is, külsős cég biztosította a felhőszolgáltatást és a vállalati (irodai) infrastruktúra üzemeltetését is.

A képen egy férfi tartja a laptopját a kezében és mosolyog

Mi volt a rendszergazda szolgáltató váltás oka?

A szolgáltató váltás alapvető oka, hogy azt éreztük, hogy a szakmai oldal hiányt mutatott, nem volt megfelelő a rendszergazda szakértelemük. Nehezen birkóztak meg a kialakuló váratlan helyzettel, a megoldás megtalálása sok időt vett igénybe és sokat kellet fizetni érte.

Korábbi tapasztalatok alapján, a szolgáltatókat összehasonlítva vannak különbségek?

A korábbi rendszergazda szolgáltatónál volt egy dedikált kapcsolattartó, tudtuk, hogy megoldandó feladat esetén kihez kell fordulnunk. A gbl -nek van egy rendszere, ahova bejelentjük a hibát, így a gbl IT group házon belül leosztja a problémát, hogy melyik kérés kihez kapcsolódik. Így mindig van egy kollega aki gyorsan tud reagálni a leadott igényeinkre.

Amiért szeretek velük dolgozni az az, hogy:
megvan a szükséges szakértelmük,
gyors a reakció idejük
törekednek arra, hogy az ügyfélélmény meglegyen a mi oldalunkról, hogy azt érezzük, hogy a mi problémánkra a megoldás megtalálása számukra prioritás
és van utánkövetés”.

Min lehetne/kellene fejlesztenie a gbl IT group-nak?

Ez a jelenleg működő együttműködés számunkra megfelelő, nincs ilyen tétel, mait megneveznék.

Ha egy mondatban kellene megneveznie a benyomását a gbl IT groupról, mi lenne az?

Amit én kifejezetten szeretek, az az, ha van egy kérés vagy valami olyan, ami számomra nem megfelelő, ami nem tetszik, akkor én küldök nekik visszajelzéseket.

Mindig nagyon korrektül megválaszolják a kérdéseimet, megoldásfókuszra törekednek, olyan is előfordult, ha valamiben ők hibáztak, de akkor azt elismerik és azonnal kompenzálják.

„A gbl IT group egy olyan profi csapat, akiknél a megfelelő szakmai tudással rendelkező emberek állnak a háttérben, akik összeszedettek, tudják, hogy mit csinálnak és bármikor számíthatunk rájuk. Ez egyfajta megnyugvást ad a számomra.”

Nekem az is fontos a rendszergazda szolgáltóval kapcsolatban, hogy tudjam, hogy bármikor számíthatok IT ügyekben rájuk, ha este hatkor keresem a gbl IT group-ot, ők akkor is elérhetőek.

Minden adatunk a szerverünkön van, és ha valamilyen oknál fogva nem érjük el vagy valamilyen gond van, például egy leállás, akkor ők profin beleállnak abba, hogy azonnal helyreállítsák az elvárt állapotot és ne essünk ki a termelésből. Ami nekünk elsődleges prioritás!

Tavaly volt egy szerver leállásunk, tönkrement a szerverünk és a gbl IT group gyorsan, három nap alatt felállított egy működő, üzemképes rendszert és visszamentették az 99,5 % -ban adatainkat. Úgy is jól teljesítettek, hogy mi bizonyos fokú nyomást helyeztünk rájuk, ami abból fakadt, hogy nekünk egy IT leállás a vállalkozásunk számára súlyos kiesést okoz. Azzal, ahogy kezelte a helyzetet a gbl IT group, mi tökéletesen elégedettek voltunk.

Gravatar ehhez a szerzőhöz: Garami Mátyás Garami Mátyás
Garami Mátyás vagyok, a GBL IT GROUP KFT. ügyvezetője.
Microsoft Silver Partnerként a Microsoft 365 Modern Work területére specializálódtunk, melyben közel 100 vállalat számára biztosítunk folyamatos támogatást.
Célom az, hogy tapasztalatommal, releváns és informatív tartalmakkal nyújtsak segítséget az ügyfeleknek és olvasóknak abban, hogy megértsék, miként használhatják ki a Microsoft 365-ben rejlő lehetőségeket, melyekkel növelhetik a termelékenységüket és kényelmesen állhatnak át hibrid munkavégzésre miközben nem csupán a csapatmunka és a kommunikáció minősége javul, de az IT biztonsági szint is növekszik.

Vélemény, hozzászólás?

Rendszergazda szolgáltatás központi hibák vészeseti vonala
Ügyfélportál belépésÜgyfélportál belépés